mandag den 6. januar 2014

Kili kvaler

Vi har arvet rigtig mange gode ting til Hr. Snubs, men én dyr ting valgte jeg at købe til ham selv. En Sebra Kili-seng. Jeg forelskede mig totalt i den, og designmæssigt er jeg stadig helt vild med den.

Men.

Lige for tiden er den ubrugelig.

Tordenbaby sparker helt vildt meget. Han løfter benene næsten helt op til hagen, og så hamrer han dem ned i madrassen. Både i vågen og sovende tilstand. Og når han gør det, ryster plexiglasset på sengen og larmer. Larmer virkelig meget. Så meget, at det vækker baby, og så meget, at det holder hans forældre vågne i laaaang tid.

Det er SÅ frustrerende. De to sidste nætter har jeg ligget vågen i hvert fald i en time (hvis ikke mere), fordi Hr. Snubs sparker og sengen larmer.

Det kan vel ikke være rigtigt?

Nu har jeg skrevet en mail til Sebra for at høre, om de har en løsning på problemet. Og ellers må man vel kunne reklamere over sådan noget - en seng, der holder børn vågne, har vel et temmelig stort brugsproblem!?

I nat er Hippien forvist til sofaen, og jeg tager Tordenbaby med over i sengen til mig. Jeg vil sooooooove...


Den er så pæn - men ØV!

2 kommentarer:

  1. Må jeg spørge om hvad Sebra har svaret til at plexi glasset larmer så meget? Har nemlig samme problem.

    SvarSlet
    Svar
    1. De kom med en sludder for en sladder om, at det ikke var noget, de normalt hørte om, men at jeg da kunne sende dem et billede, så de kunne se, om der var en produktionsfejl. Da jeg så gjorde det, vendte de aldrig tilbage... Ikke så god stil!

      Heldigvis stoppede vores søn dog med at sparke efter et par uger, og siden blev plexiglasset næsten helt positivt - når han slog på det, vidste jeg, at han var vågen.

      Slet